Run like you stole something | FitnessFrenzy

FitnessFrenzy

Annons

Run like you stole something

fun-exercise-collage

Söndagens träningspass:

Fighting, 1 h

Värmde upp med att öva på lite grundlig fightingteknik med min brorsa. Därefter började vi träna på olika positioner, försvar, attack, fokus på benen och sen en 5 minuters match. Mellan varje del så körde vi som små matcher där jag fick testa de olika situationerna. Det var så sjukt jävla äckligt kul! Särskilt när jag råkade knäa min brorsa i ansiktet hahah. Note to self; Ta det lugnt när jag kör, för annars kommer mjölksyran direkt. Det här kommer göras snart igen! Kosttillskotten jag tog var en Goodlife Proteinbar till frukost, Ripped PRO, BCAA, D-vitamin, PRE Workout och Proteinpulver. Hade en grym dag med bra energi,styrka,intensitet, motivation, mat och vätska!

 

Måndagens träningspass:

Cirkelfyspass

55 min

Värmde upp med en helkroppsstretch och lite cardio.

Därefter började själva fysen där dessa övningar gjordes i 30 sekunder var och 10 sekunders vila mellan.

Burpees

Armhävningar i TRX-band

Knäböj med 10 kg platta, nudda den i golvet och sen lyfta över huvudet

Pushrörelser 45 grader i luften med 2 kg hantlar (axelövning)

Fällkniven med stång

Enbensböj m 4 kg hantel som ska nudda marken

Ha knäna på balansboll och balansera

Utfall på step-up bräda m skivstång

3 punktsplanka med enhandsrodd

Det var faktiskt riktigt jobbigt men rätt kul. Det kändes i armar och axlar från fightingen dagen innan. Jag måste tänka på att våga ta ut mig själv till max! För jag kan! Och sen måste jag träna upp balansen, jag var värdelös på balansbollen hahahah! Under dagen hade jag ätit en Ripped PRO, D-vitamin, BCAA och en PRE workout innan träningen. Efter träning återhämtade jag mig lite med en näve valnötter! Mumma!

 

Kommentarer

Kommentera

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
Annons
stats