FitnessFrenzy

Annons

Jump

DSC_0887

Har ju blivit en del fyspass som jag inte bloggat om som jag tänkte berätta om. Förutom powerwalken upp för Billingen som jag gjorde kvällen innan jag åkte har jag kört följande pass;

Gym i Stockholm, triceps:

Dips i maskin – 4×10

Tricepspress med rep – 3×10

Tricepspress med stång – 3×10

Tricepspress bakom huvet med hantel – 3×10

Repsläng – 3×20 s

Gick rätt så bra, är helt ny med att köra rep men det blir  bättre och bättre!

Intervaller:

Uppvärmning

500m, vila tills pulsen gått ner, 500 m tillbaka x4

Nedjogg och stretch

Det här körde vi dagen efter vi kom hem från Våreld, vilket var riktigt jävla jobbigt haha. Men ändå gött att kickstarta igång träningen efter övningen igen!

Cirkelfys på utegymmet:

Upphopp på trappa

Armhävningar+chins

Dips

Benlyft

Raka marklyft

Shrugs

Squats med kettlebell

Bicepcurl med stång

40 s arbete, 20 s vila mellan övningarna. 3 varv med 2 minuters vila emellan.  Uppvärmning och nedjogg, stretch efteråt enligt rutin.

Passet gick väldigt bra, är så skönt att träna på utegymmet! Och cirkelfys tar ordentligt på kroppen!

Kommentarer

Kommentera

Annons
stats